Saturday, 10 March 2012

Gunung Perlis

helo dan assalamualaikum.

sudah lama aku tidak menjejakkan tangan untuk menaip di ruangan blog yang sudah berhabuk ini, sebulan sekali baru nak update, mungkin kini aku telah mendapat satu hobi yang lebih compact dari berblogging, aku kini lebih sibuk dengan microblogging. haha
apa itu microblogging? microblogging adalah laman twitter yang dipandu aku dengan meng-update dengan kelajuan 200tweet/hour, yang masih tidak follow, mari follow aku.

sebenarnya tujuan aku post ni adalah untuk mengepost gambar2 sepanjang hiking bersama geng kereks di Gunung Perlis, and sepanjang aku bergelumang dengan hiking ni, gunung ni la paling banyak gila nak mampus pacat dia, sekali berhenti 10 ekor kat kaki.

di starting point.

batu sempadan pertama Malaysia-Thailand, selepas 3km perjalanan dari starting point

melalui laluan betul2 di sempadan untuk ke puncak

sebelah tangan kat malaysia, sebelah thailand

tiba di puncak, just 2024 ft or 733meter. (sry kalau salah) atas puncak takde view, penuh dengan pokok tebal.

3 ekor sekali pacat mengigit!

otw balik.

itu je kot? ada apa2 lagi yg aku rasa nak update then i'll update later :)

No comments:

Post a Comment